thebigsecret

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

"kär i bästa killkompisen"

Av Anonym - 5 november 2011 20:14

Kommentar;

Mee om en kort histroria om livet och livets gång. 

Skriv helst inte sånt här mer. Det är så sorgligt!

Jag började typ gråta :( Men.. kan du skriva om hm, pinsamt,

om man är kär i sin, hm, bästis kille och han flörtar med en.. Tillbaka.. 

Man är säker på att han är stört kär i en och man är.. hm, det i han med.. 

Skriv om kärleksproblem och om man tror att man är en dålig kompis.. Snälla. 

Du är den ända jag kan vända mig till .. :/

________________________________________________________________________________________________

Svar:


Hm, Jadu Mee, jag har faktiskt varit i samma situation som dig. Det bästa du kan göra är nog att säga till honom, hur du känner och hur du uppfattar hans blickar och sättet han är emot dig. Du får enklast svar på dina frågor på de viset. Men är du blyg, kan du alltid bara be honom komma och titta på film med dig. (så funka det för mig).. Om du sätter dig nära och kanske delar en filt med honom så har du ju en anledning till att nudda honom då och då. Och tillslut kanske han fattar dina vibbar du sänder ut. 


Jag är ingen kärleksexpert, Jag är jätteblyg i verkligheten runt killar iallafall.. 

Det här är det bästa råd jag kan ge dig, & min korta berättelse om hur det gick när jag var kär i min bästa killkompis kommer snaart, håll koll!


(samt novelldelen är på G, har bara inte haft lust att skriva..) 

/Anonym




 
 
Ingen bild

JustLittleMe

5 november 2011 21:10

Hej! Jag har Nästan samma problem som den tjejen. Jag är kär i min kompis pojkvän! Alltså, jag och en tjej har varit bästisar as länge och hon har en pojkvän. Nu är jag kär i HENNES pojkvän och kanske flörtar lite med honom. Men problemet är att han flörtar tillbaka! Jag vet att det är fel, men jag är kär! Och jag kan inte kontrollera mina känslor! Snälla hjälp mig, vad ska jag göra? :(

 
Ingen bild

Klara

5 november 2011 21:11

HEEJ! Tack för svaret! Tack så hemskt mkt :) jag ska prova det där med film, haha. :D <3

 
Ingen bild

Ida

5 november 2011 21:13

Hej! Jag har också en fråga som du kanske kan svara på.
Jag är jätte kär i en kille i min klass och gör verkligen mitt bästa för att vi ska vara med varandra, kanske ringa chatta eller sms ibland. Men problemet är att på allt, verkligen allt så svarar han "K" eller "eeh" eller nått. I skolan flörtar han lite med mig, ler och sånt. Men sen är han som så dryg på sms! Jag fattar inte! Gillar han mig eller inte?? :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards