thebigsecret

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Känslan att känna sig som ett andra handsval.

Av Anonym - 27 februari 2012 18:09

Jag har tre bästa vänner, vilket betyder vi är fyra stycken som går runt hela tiden.  En av dessa tre har jag känt stort sätt hela mitt liv, hon är som en syster. Det jag nämner nu kommer kännas jobbigt att skriva, men jag känner att jag måste.


Well, Hon är min bästa vän, jag älskar henne mer än livet. Men det finns vissa stunder jag inte önska vi var vänner. Det låter kanske sjukt, men så är det. Då undrar ni kanske varför..


Jo, därför att alla killar jag pratat med, som jag fått kontakt med har i slutänden dumpat mig, för de anser att hon ser bättre ut, eller hon är inte lika blyg eller liknande. Och de dumpar mig som vän, de totalt slutar prata med mig. Hur får det mig att känna då, jo... det får mig att känna mig idiotisk, värdelös, ful, äcklig osv. Listan kan göras lång. Att ständigt höra att jag är den minst söta, eller minst snygga, eller minst underbaraste, bara för att jag är blyg.. det  är frustrerande.  


Idag träffade vi min killkompis, för första gången. När vi hade träffats och jag satt på bussen hem, skrev han 
"Bli inte sur, men din bästa vän är finast av er.  " 


Nejdå, var lugnt, jag blev inte sur. Jag blev sårad. Det är inte första gången han sårar mig på det sättet, han brukar även prata skit om en av mina andra bästa vänner. De är oacceptabelt.


Jag är så trött på honom - och ändå kan jag inte låta bli att skriva med honom.

 

/Anonym

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards