thebigsecret

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Det är jobbigt, men det går framåt.

Av Anonym - 18 februari 2012 22:12

 Hey you!


Jag tänkte att jag ska berätta anledningen till uppehållet i bloggandet. Well, here we go...


Lyssna samtidigt om ni känner för de!


Anledningen är för att för tre veckor sen idag. Lovade en kille mig att han aldrig skulle försvinna, att det skulle vara han & jag. Trotts att det är närmare 80 MIL emellan oss, så skulle det vara vi. Oavsett vad som hände, så skulle vi klara det - tillsammans. Så blev det inte. Dagen efter, alltså söndag den 5 feburari vaknade jag och såg att han hade smsat mig. Jag blev glad, men så stod mitt namn där, och han använder aldrig mitt riktiga namn, bara om han ska säga något allvarligt, annars gäller mitt smeknamn. 


I det smset, stod det om en tjej. Och en fråga. "går det bra om jag blir tillsammans med en annan??" Jag blev förtvivlad. Jag kastade iväg mobilen och började hulka, tårarna forsade ner för kinderna. En knut i magen uppstod, så har hade jag aldrig mått tidigare, aldrig någonsin. Tårarna bara rann och rann hela den dagen. Jag skrattade och höll på, precis som vanligt i skolan dagen efter, men allt kändes så annorlunda. Dagen gick segt. Timmarna ännu långsammare för varje dag. Han och jag var vänner fortfarande. 


Onsdag den 8 Feburari. Kom ännu ett sms. Han skrev att han inte längre kunde prata med mig, han använde dock inte snälla ord. Det sista han sa till mig, var äckel. Den natten kunde jag inte sova. Jag sov ungefär två timmar. Jag grät på morgonen. Jag bönade och bad tyst för mig själv att jag skulle klara skoldagen, utan att gråta. Så blev det inte. Jag grät, och mina vänner förstod ingenting, jag visade dem smsen och de började prata om att han var en idiot. Och att jag förtjänade bättre. Men jag ville såklart inte ha någon annan än honom..


Jag älskade honom. Mer än någon eller något annat på jorden. 


Än idag saknar jag honom. Han var min bästa vän, och att han inte längre pratar med mig pga hans flickvän är patetiskt. Att han låter henne styra vilka han ska vara med, eller prata med, det är inte rätt. Men jag älskar honom, och jag accepterar hans val. Trotts att jag känner mig totalt bortglömd och oönskad av honom. Jag önskar jag kunde visa er alla sms, hur gullig han kunde vara. Men det kan jag inte, eftersom han säger mitt namn i de flesta, och jag riskerar också bli "identifierad." De här tre veckorna, har gått väldigt segt. 


Det känns som det var en evighet sen jag hörde hans röst, eller såg hans namn. En sak är säker,


Jag kommer alltid att älska honom. Fast aldrig förlåta honom.

/Anonym

 
 
Felicia

Felicia

19 februari 2012 14:26

Förstår nu hur jobbigt du har haft det, ochjag tror jag har en aning om hur det känns. För jag har också förlorat en bästa vän. Och det var pga att våra föräldrar började typ hata varandra. JAg hade det svårt i flera ÅR. Jag har fortfarande foton på oss på min vägg, och jag kommer föralltid älska henne som en syster. Som den systern jag aldrig hade. Men det BLIR lättare!!Kom ihåg det.. Omringa dig med perspner som gör dig glad, så kommer det snart bli mkt lättare!!
#Hoppasdublir bättre <33

http://www.justindbnoveller.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

klara

19 februari 2012 21:27

Neee, stackare D: Hoppas du mår bättre! Och jag är glad över att du bloggade igen! <3 Xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards