thebigsecret

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

-Killen i 8an - 2

Av Anonym - 7 februari 2012 11:00

(kopierar ej kommentaren denna gång)

Hur som helst enligt denna tjej har killen blivit sur för en småsak, och han har totalt ändrat sig från sitt "gulliga lilla jag" till någon som säger att hon är precis som alla andra.

Hon frågar mig om hon kan lita på honom.

____________________________________________________________________________________________________

Svar:

Well, Jag kan inte bestämma om du ska lita på honom eller inte. 


Men jag anser att om han blir sur för en liten sak, tänk då OM något större skulle hända.. tänk hur han skulle reagera..

skulle reaktionen vara värd det? Är DU värd det?


Killar, alla är oförutsägbara.. Ena dagen jättegulliga, andra dagen svin. (Diskriminerar inte killar, tjejer kan bete sig på likanande sätt) 


Det är upp till dig om du tror på honom eller ej. 

Personligen skulle jag nog försöka glömma honom ett tag, satsa på annat.. som att jobba hårt i skolan, tänk inte på killar. Vill han ha dig, kommer han till dig.. Om inte, glöm och gå vidare :) 
Det finns miljoner killar, och en som kommer vara perfekt för just dig! :)


/Anonym 

 
 
Ingen bild

Kalla mig F..

7 februari 2012 18:10

Hej!! Mina tre "bästa" vänner är skitjobbiga ibland. Det kan vara så att jag är med en annan kompis en rast, och sedan när jag kommer tillbaka till dem ignorerar dem mig, och nästa dag beter dem sig som om ingenting hänt!! Hjälp mig!! Vad ska jag göra när det händer?? Ska jag strunta i dem och vara med dem andra eller ska jag bara vara med dem?? Försökte ta upp det med dem och dem sa att dem nt tyckte att det var ockej att "byta" kompisar bara hoppla hejsan typ... Och en av dem, vi kan kalla henne J. Vi har varit kompisar sen vi var tre år.. Men hela tiden börjar hon vara med ngn annan. T.ex var hon kompis med en annan tjej och dem blev helt plötsligt bästa vänner.. Sedan när hon flyttade blev vi tydligen bästa vänner igen, och nu har hon hittat en till!! Känns som om jag bara är ngn som hon kan lita på i bakgrunden, en plan B helt enkelt ifall den nya vänskapen nt funkar!! Och jag och J brukade gå till och från skolan tillsammans, då vi bor nära varandra. MEn i början av förra terminen frågade hon om det var okej om Den andra tjejen, vi kan kalla henne T. Fick följa med. Och jag sa ja, eftersom jag trodde att det bara var för en gång,men sedan började hon gå med oss varenda dag. Och jag gillar det inte då Jag och J brukade prata om hemliga saker då.. Och i skolan på rasterna kan T säga till J "kom, jg ska berätta en sak för dig" och sedan dra bort henne. Så då sitter jag och den tredje tjejen där, och vi vet att dem berättar hemlisar. JAg tkr nt det är okej att göra så, jag menar, kan dem inte ta det när dem är ensamma från början, för annars vet ju vi att dem berättar hemlisar. Vi snackade om allt en gång, elr det var jag T och J då.. Och dem sa ju att jag inte fick "byta" kompisar hela tiden för det var elakt mot dem och att vi alla skulle vara "bästa vänner". Och då tog jag upp det där med hemlighetsberättandet. Och först när jag sagt "MEn det är ju inte så kl för mig och ... när ni berättar hemlisar sådär" och då väste T fram typ "Det kanske inte angår er!" och då sa jag typ "okej, men kan ni inte ta det typ när ni är ensamma så att jag och .. åtmindstonde inte vet att ni berätar hemlisar??" och då sa dem "Men när är vi ensamma då??" "Typ på vägen hem efter att jag gått in till mig kanske?" svarade jag då.. och då sa dem att dem kanske ville ta det i skolan... Jag vet nt vad jag ska göra med allting, kan du hjälpa mig???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards