thebigsecret

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Novell - Show Me Love - Presentation

Av Anonym - 3 februari 2012 22:15

 

Allie Hamilton är en 17 årig tjej från New York som flyttat till Los Angeles. Hennes familj består av hennes föräldrar - Drew och Andrea och hennes storebror Austin som är 19 år gammal. Allie och hennes familj har bott i LA i tre år och ändå vet väldigt få speciellt mycket om henne. Ingen inte ens Alexis - Lexi - Hennes bästa vän, vet hur hennes pappa är när han druckit. Han skriker, gapar och ska alltid ha rätt. Han blir vidrig. Och en gång tappade han till och med förståndet och slog till Allies bror, Austin. Allie minns det väl, hon var bara 6 år gammal och stod i trappen i New York lägenheten och såg allt hända, hur hennes pappas högra hand hårdnade till en knytnäve och slog till Austin rätt över vänstra kinden. Hon minns att hon grät väldigt mycket den kvällen, hennes pappa bad henne hålla tyst. Och då sprang hon upp på rummet, Austin följde efter och kramade om henne, och lovade att det inte var någon fara med honom. Sen dess har de varit väldigt tighta, de är som bästa vänner och de två ställer ALLTID upp för varandra.


Allies mamma är en känd producent och har jobbat med personer som Britney Spears, Pink, Usher och många många välkända artister.


Allie är en tjej, som slutat visa sina känslor för andra. Hon gråter bara när ingen ser eller hör. Hon är rak på sak, och absolut inte blyg, är någon dum och säger saker. Säger hon saker tillbaka. Hon är en väldigt populär i skolan - bland de elever som andra fruktar. Som de andra eleverna knappt vågar se på. Allie har stängt av sina känslor helt och hållet men en dag ändras det. För en sekund känner hon något annat.. En obeskrivlig känsla, som kallas kärlek. 


Hur det går, får ni läsa om!

___________________________________________________________________________________________________


Börjar novellen lite tidigare tror jag, börjar att skriva på första kapitlet redan idag. Tveksamt om det hinner komma upp i helgen, vi får se :) Låter novellen okej ? :D

/Anonym

 
 
Ingen bild

sdsf

23 mars 2012 23:03

ja skit awesome!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards