thebigsecret

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

- Fråga till mig.

Av Anonym - 24 januari 2012 21:00

Klara undrar vad jag heter. Jag är ledsen, men jag vill som sagt inte säga mitt riktiga namn. Om ni vill ha någonting som ni kan kalla mig, så kan ni få veta mitt mellannamn. Det är Linnéa. Det är allt ni får veta om mitt namn, ni får gärna fråga flera frågor, var inte blyga, jag svarar på allt och ni kan alltid vara anonym - precis som jag!


/Anonym.

 
 
Ingen bild

anonym

25 januari 2012 21:09

Jag vill bara dela med mig om något som hänt mig senaste tiden som INGEN av mina vänner vet, ja vill inte berätta för dem för de en ny grej så..ja. Förlåt om detta är onödigt eller vad som helst men måste dela med mig och hoppas VERKLIGEN att du svarar och tipsar mig i denna situation för jag behöver hjälp! Här kommer det:
Jag går i 9an.I min skola går en kille som går i 8an men han är lika gammal som mig(han har gått om, han e till och med äldre än mig).Vi började från INGENSTANS ha värsta konversationerna på fb och började få bara bättre och BÄTTRE kontakt med varandra.Tills han frågade om mitt nummer och varje dag smsar vi i timmar! och utan att en dag går så smsar vi med varandra.Han lägger "<33" i varje sms och han kallar mig otroligt många saker, "sötis, älsk,syrran,finaste,vackraste,hjärtat" och mkt mer.Han är ALLTID den som börjar smsa mig och allt.Han kallar mig lillasyster men sakerna han kallar mig är som mer än vänskap..om du fattar vad jag menar.Han skriver i mess typ "idag märkte jag att du har jätte fina ögon och du är väldigt söt", varje dag kmr han med ngt nytt o gulligt! när jag möter hans blick känns de som att han ser vad jag tänker på.De känns förvirrande.Han skriver typ "jag älskar dig syster" oftast."jag älskar dig, love". men jag vet inte, jag har aldrig skrivit love u bara en gång annars skämtar jag bara bort det :$.Förut hörde jag att han kanske leker med tjejer och man inte kan lita på honom och det vet jag men vet inte om han är så längre.Han är så annorlunda mot mig än andra.Men han säger att han tar mig som syster.I skolan kan vi vara med varandra och hålla på hela tiden och slåss och hålla på sjukt mycket.Men det händer sällan att någon säger "ojojoj är ni på G" eller ngt liknande.Folk har inte märkt att jag och han har kommit väldigt nära.Han är sjukt gullig i sms och skrev en dikt från en låt och sa att den passade mig och han säger gulliga saker som "att förklara hur underbar o snäll du är är som att förklara hur vatten smakar" "jag har alltid velat ha bra kontakt med dig" "du är skit snäll och förtjänar kärlek och allt, killarna är efter dig" "du är vacker" En gång har han skrivit "du är mitt allt<33" jag svarade med att vi inte känt varandra så länge och att det ändå var snällt sagt han svarade med att "men jag har en känsla av att vi kommer va väldigt bra vänner o ställa upp för varann väldigt länge". ser du? han skrev VÄN.Det är otroligt så mycket han flörtar! en gång messade vi och plötsligt böt han ämne o frågade ifall jag hade kille och jag chockat skrev nej för det har jag inte.Han ba kan man haffa? jag blev chockad han ba jag skojar du är min syster.Han gör mig förvirad.Ibland frågar han hur skulle du reagera om ja frågade chans? men ibland flörtar jag tillbaka men han säger syster o han tar mig kanske som syster men vissa saker är över "vänskapen". Jag venne vad jag ska göra! han är typ olika hela tiden eller asså han visar sin kärlek och skäms inte i sms o de känns som de okej för han men jag blir sjukt förvirrad och vet inte vad han känner och jag frågade en gång vad tar du mig som? först svarade han som min flickvän? sedan sa han skojar, som mini syster (han börjar kalla mig mini för jag e kort påstår han -.-) men jag vet inte vad jag ska göra och hoppas på att du kan svara med ett inlägg snälla!! det skulle vart till stor hjälp! TAAACK för denna blogg älskar den!!! xxx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards