thebigsecret

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Omoget!

Av Anonym - 15 november 2011 13:57

Har ni tänkt på en sak, Om man är tillsammans med en kille, och de får reda på att man pratar med flera andra, och att någon av dom kanske betyder lite mer än andra, så blir det genast ett himla ståhej!


Det har inte hänt mig, eller jo. Men inte denna gång. Nu handlar det om en tjejs kompis kille. Alltså han är den utsatta.


Han har inte gjort något fel. Det ända han gjort är att prata med sina tjej kompìsar, hur vet jag att det stämmer? Jo, jag har faktiskt varit tillsammans med honom, före min kompis. Men hon och jag kände inte varandra när jag var tillsammans med honom.


Alltså jag vet att han aldrig skulle göra så emot henne, han är för snäll. Han är verkligen världens snällaste kille, och jag ångrar att vi gjorde slut, de har snart gått två år sedan. Och han och hans nuvarande tjej passar himla bra ihop, men jag önskar ibland att det var jag de vet hon..


Men nu till saken:

Min tjejkompis kille har alltså pratat med sina tjejkompisar. Och en av dem har kille, som är agressiv som sjutton på allt o alla, så fort han blir arg, slutar han inte fören han fått sin "hämd" ! Han fick reda på att min tjejkompis kille "flörtat" med hans tjej. Vilken inte är sant, aldrig.


Nu tänker han ge min tjejkompis kille stryk pga det. Och han är helt förtvivlad, för han inte har gjort något fel..Han säger att han kommer dö, att det är slut nu att hans liv är över.


Som ni förstår, är denna kille ganska "fruktad" av andra. Eftersom han slåss, vilket är sjukt omoget, enligt mig.


Så jävla fegt, o anledningen till att jag skriver allt det här HÄR, är för att jag är så frustrerad och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt saken. Flera av mina killkompisar har råkat ut för den där killen, och det funkar inte längre, han har besöksförbud i våran ort. HAN FÅR INTE VARA HÄR. och ändå så är han det.... ÅÅH!


/Anonym.

 
 
Ingen bild

Klara

15 november 2011 15:56

fyfan va läskigt!! Nu är jag rädd, typ.. :/ :S

 
Ingen bild

jennifer

17 november 2011 16:35

hej anonym, vet du vad? jag har blivit galen i din blogg!! jag går in minst 2 gånger på en dag för du känns så äkta. vi vet allt men ändå inget om dig, det är coolt. du måste vara modig för att starta en sån här blogg där man skriver om hur tonåringar egentligen känner! oftast sitter jag och gråter för att et är så sorligt och ibland går jag runt och tänker på undra hur du har det just nu! skulle vara roligt ifall du började skriva mera på novellen, jag tycker den är verklighets baserad och helt jävla amazing!! jag vet inte ifall du kommer läsa denna kommentar eftersom jag är ju bara lilla jennifer men jag hoppas verkligen du gör det för jag vill gärna tacka dig så jävla mycket!! när jag hade svårt och just nu har svårt hittade jag denna blogg och den fick mig att förstå att jag är inte den ända som har det svårt hemma eller med kompis eller den jävla kärleken! pga dig så kunde orkadejag vara stark och stå upp för mig själv när allt rasade, när jag blev mobbad för min vikt ( som egentligen inte är så mycket 58 kg) men jag blev det för i min klass så är alla tjejer mode intresserade och supersmala och där kom jag som går i jeans och typ collage tröja för dom är varma och det var kallt ute medans dom går i tröjor som visar halva magen och är genomskinliga....tack så jävla mycket anonym för allt! tack för att du finns, du är speciell i mina ögon, det kan jag lova dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards