thebigsecret

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

"Vi delade på kärlek, jag tog kär och du tog lek."

Av Anonym - 4 oktober 2011 06:38

Känslan kärlek, den vet alla hur den känns. Man kan känna kärlek för allt, musik, människor och djur tillexempel.


Jag ska berätta om en gång då jag var riktigt kär.


Jag har seriöst aldrig, då menar jag aldrig känt samma sak. Killen jag älskade då, var speciell. Han kunde få mig glömma klockan, glömma bort allt annat runt om. Och han var min, en kort stund. Föresten, detta var på sommarlovet.

Han är två år äldre än mig, alltså så är han född 94;a. Han är rätt lång, och urgullig. Ni ska bara se hans leende, så jävla fin, och så underbar.

 

Hur det började:


Jag loggade in på en sida som jag inte varit inne på på länge, och såg att en kille som besökt min sida, bodde rätt nära mig, (45minuter) och han var urgullig. Jag skrev till honom, och till min förvåning svarade han. Vi bytte msn, och sedan skype. Första gången vi camade , de kommer jag mycket väl ihåg. Han satt däär, och först log han inte, Men när min cam laddat klart, och han kunde se mig, så kom ett jättestort leende på hans läppar, så stort at man såg hans tandställning. Ända sedan dess, har jag inte kunna låta bli att le när jag ser honom. Han är en sån, man inte kan vara sur på.


Hur det gick:


Vi prata, och prata. Vi vart nära varandra, och han skrev så gulliga saker, det var första gången på länge jag faktiskt trodde på "kärlek vid första ögonkastet". Vi bestämde att vi måste träffas. Men vi kunde aldrig komma på ett ordentligt datum, och några veckor senare sa han massa gulliga saker. Han sa "Du är min, och jag är din, förevigt." Jag blev glad, men ändå orolig. Men jag var asglad om jag ska vara ärlig.


Hur det slutade:


Några dagar efter att han sagt så, skrev vi på morgonen, rätt så tidigt eftersom jag skulle till stan. Jag tror konverstationen gick något i stil med detta:

(Fet stil hanVanlig jag)

"Hej

"Hej

"Du.. Jag har en sak att säga dig.."

"Vadå? :)"

"Jag tror inte jag vill ha ett förhållande, men jag gillar dig, tro inget annat"

"okej.. öhm, det är lugnt"

"Inte sur va? vi kan fortfarande träffas!"Nej jag är inte sur! 

 
 
Ingen bild

Jag.......

4 oktober 2011 17:45

Hej! Snälla skriv mer sånna här... För det hjälper mig verkligen! jag har fått bättre självförtroende, ny syn på livet, och massa mer efter att ha läst din blogg! Jag har nämligen inte några kompisar och så. Ja, man kan säga att jag är skolans mobboffer. Det gör verkligen så ont när de skrattar.

Anonym

5 oktober 2011 16:30

Hmm, du fick mig inspirerad till nästa inlägg! :) Och tack, och det är sjukt bra att du mår bättre,

Låt aldrig någon trampa på dig vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 4 maj 2012 22:22

http://www.thebiigsecret.blogspot.se Detta är den nya adressen, missa inte mitt nya inlägg, kommentera följ och sprid bloggen, tack!Kolla nu in det inlägget!/Anonym ...

Av Anonym - 3 maj 2012 18:18

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Men nu är det så här att jag bestämt mig för att byta domän. troligen till blogger. Och jag meddelar det så snabbt som möjligt.   Tack, för att ni läser. Tack, för att ni tror på mig. ...

Av Anonym - 8 april 2012 12:30

Kommentar till Alkohol är en av mina värsta fiender. Anonym   Hej. Jag vet inte varför jag är anonym. Kanske för att jag inte riktigt vågar stå för att jag är jag och för att jag känner som jag känner. Kanske för att jag inte är säker på hur j...

Av Anonym - 16 mars 2012 20:07

Ja, ni vet ju alla vad jag tycker om alkohol. Jag hatar det.   Vet ni vad jag möttes av när jag klev innanför dörren för ungefär en timme sedan? Jo, en full person sovandes i soffan. Jag kände knuten i magen redan då, och den sitter fortfarande d...

Av Anonym - 11 mars 2012 15:15


Em; När du ser de här skriv på msn! Jag har en idé om hur vi ska få fler läsare!   Till er andra, har ni twitter? Följ oss! Jag skapade just ett twitterkonto och tycker ni ska följa det för olika citat och sådant! FÖLJ! -> SecretTheBig ! Pro...

Translate

Presentation


Denna blogg drivs två 15 åriga tjejer

Kontakta oss:
thebigsecret@hotmail.se

Bloggen är till för dig, som är redo att kämpa - och vinna.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Följ oss!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards